Фејсбук планира промену бренда ка виртуелној стварности

ЛОНДОН: Друштвена мрежа Фејсбук планира да промени име идуће седмице и да пословање настави под новим брендом који ће одражавати фокус компаније на изградњу метаверзума, објавио је портал Верџ (Верге) позивајући се на извор који је директно упознат с тим плановима.
facebook lajk
Фото: pixabay.com

Извршни директор Фејсбука Марк Закерберг намерава да говори о ребрендирању на годишњој конференцији компаније "Конект" 28. октобра, али би план могао да буде објављен и раније, наводи Верџ, а преноси Ројтерс.

Метаверзум се односи на свет виртуелног окружења, којем људи могу да приступе путем интернета, а израз може да се односи на дигитални простор који коришћењем виртуелне стварности или проширене стварности наликује реалном животу.

Ребрендирањем ће Фејсбукова апликација за друштвену мрежу бити вероватно позиционирана као један од многих производа у оквиру матичне компаније, под чијом контролом ће бити и групе попут Инстаграма, Воцапа, Окулуса и друге, додаје Верџ.

Из Фејсбука су рекли да не желе да коментаришу гласине или спекулације.

EUR/RSD 117.5814
Најновије вести