Српске фирме у Паризу договориле извоз вредан 11 милиона евра

ПАРИЗ/БЕОГРАД: Компаније из Србије које су се, у организацији Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), представиле на Међународном сајму прехрамбене индустрије СИАЛ у Паризу имале су више од 1.200 билатералних разговора са потенцијалним партнерима и, према првим анализама, договориле извоз око 11 милиона евра.
s
Фото: Youtube Printscreen

Током пет дана трајања сајма (www.sialparis.com) наши привредници највише састанака имали су са заинтересованим партнерима из региона, ЕУ, Турске, Русије, Саудијске Арабије, Израела, Египта, као и Канаде и САД, каже Бојана Лаловић из Привредне коморе Србије.

Подсећа да је 29 наших компанија од 15. до 19. октобра у Паризу промовисало производни и извозни потенцијал у оквиру два национална павиљона, једном за готове и другом за замрзнуте производе, саопштено је из ПКС.

Своју понуду представили су: ИТН Гроуп Београд, Мамбиком Аграр из Београда, ПИК Бечеј; Лаки из Ариља, Мастер Фруитс из Београда, Фриго-Паун из Пожеге, Еуро Фриго из Пожеге, БМН Малинас из Пожеге, Масли из Лесковца, и многе друге.

Наши привредници задовољни су учешћем на сајму и оствареним контактима.

Из компаније Лаки подсећају да су на сајму четврти пут и да су, упркос паузи због ковида, обновили и остварили нове важне контакте са заинтересованим партнерима из целога света.

"СИАЛ је одлична прилика да промовишемо наше производе, упознали смо нове клијенте и најновије трендове у производњи хране", рекао је Милош Јеремић, комерцијални директор.

"Наши основни производи су замрзнуто воће - малина, купина, јагода, вишња, боровница - све оно што имамо у Србији. Циљ нам је да продајемо финални производ, не само сировине. Задовољни смо, посећеност је била велика, као и интересовање партнера", додаје Јеремић.

Породична фирма Фриго-Паун представила се, такође, са замрзнутим воћем, успоставила нове контакте и очекује наставак договора са потенцијалним купцима након сајма. Указују на велику подршку ПКС и РАС која је веома значајна малим и средњим компанијама, јер им омогућава већу видљивост него да наступају самостално.

Сајам СИАЛ се одржава сваке друге године, а након четворогодишње паузе због пандемије, на овој водећој светској смотри прехрамбене индустрије у Паризу окупило се више од 7.200 излагача из 119 земаља са више од 400.000 квалитетних производа.

EUR/RSD 117.3739
Најновије вести