Тим поводом јавности се обратио градоначелник Панчева Александар Стевановић, да би појаснио на који начин локална самоуправа регресира превоз студената и апеловао на све превознике да преиспитају одлуку о поскупљењу превоза. Он се осврнуо на позив преко друштвених мрежа да се одржи протест због поскупљења и информацију од стране „Пантранспорта“ као обавештење да је до повећања цене карте дошло услед тога, јер је Град Панчево прекинуо или укинуо регресирање студентских и ђачких карата, те да је из тог разлога превозник приморан да повећа цену карте.
Градоначелник Стевановић је истакао да Град Панчево не утиче на цену превоза у међумесном саобраћају и апеловао на грађане да не подлежу политичким манипулацијама.
- Град Панчево је увео приватног партнера у обављање јавне функције линијског превоза унутар градског и приградског саобраћаја који је нама као јединици локалне самоуправе законска обавеза. Скупштина града Панчева даје сагласност и утврђује цену карата и појединачних и унутар самог аутобуса и цену казне уколико неко нема карту, али и цену месечне карте за одређене категорије. Ту мислим на радничке карте, на карте за ђаке и студенте - рекао је Стевановић.
Град је, по његовим речима, успео да кроз јавно приватно партнерство са „Пантранспортом” оствари значајне уштеде, и уведе 13 категорија суграђана у потпуно регресирање превоза. Ту је обухваћено око 28.000 пензионера и још неколико хиљада људи из других категорија.
Цена карте на међумесној линији између Панчева и Београда, се односи на повећање цене карте не само за студенте, него и за раднике, а на тај међумесни саобраћај локална самоуправа не може да утиче. Тим пре што осим „Пантранспорта” још шест или седам привредних друштава приватних превозника саобраћа на тој међумесној линији између Панчева и Београда. Цена карте је усаглашена. Сви они имају исту цену карте и то је нешто што диктира тржиште, потврдио је Стевановић и додао да 290 студената остварује право на регресирање карте.
В. Х.