Туристичка понуда Србије на најважнијим платформама у Кини

БЕОГРАД: Неколико кинеских технолошких фирми је током пандемије вируса корона почело да организује дигиталне обиласке европских дестинација, међу којима је и Србија, а највећа међу њима је Алибабина туристичка платформа Флиги.
Prestavljanje Srbije na platformi “Mafengwo” Foto: www.mafengwo.cn
Фото: Престављање Србије на платформи “Mafengwo” Фото: www.mafengwo.cn

У Туристичкој организацији Србије (ТОС) кажу за Танјуг да настоје да искористе разне, интересантне и савремене начине за промоцију наше земље, да је Флиги само једна од платформи на којима се ТОС промовисао, те да се настоји да се нађу начини за бесплатну, али ефективну промоцију.

Наводе да је пре неколико дана урађен и лајв стрим за платформу “Mafengwo” која је веома популарна, тако да је више од 100.000 људи уживо пратило шетње по Београду.

ТОС је, кажу, током трајања ванредног стања, услед немогућности путовања и промоције Србије кроз представљање на сајмовима, довођење туроператера, новинара и инфлуенсера, организовао снимање лајв стримова углавном из Београда, али кроз које је била промовисана цела земља и могућност да се цео одмор проведе у Србији.

"Имали смо могућност да се промовишемо на многим платформама у Кини, због велике популарности коју је Србија доживела у једном тренутку. Ми смо се потрудили да тај тренутак искористимо и да туристичку понуду Србије на овај начин приближимо кинеским туристима", наводе у ТОС-у.

ТОС је доделио и бројне награде најревноснијим пратиоцима, који су путем порука најавили да ће доћи чим им буду омогућена путовања у Европу и да ће Србија бити једна од првих дестинација које ће посетити.

Србија је, напомињу, једна од ретких земља која је кроз читаво време епидемије ковид-19 у Европи интензивно радила промоцију у Кини, те се надају повратку кинеских туриста у нашу земљу, али и значајном повећању броја туриста из Кине.

Након стабилизације стуације са ковид-19, промоција дестинације ће биће са још више изазова и биће још већа утакмица за сваког туристу и не само из Кине.

Подсећају да је ТОС крајем прошле године обезбедио велики пројекат који финансира Европска туристичка комисија, и уз помоћ тих средстава сада се ради појачана онлајн кампања како у Кини тако и у САД.

"Што се Кине тиче, данас смо захваљујући тим средствима присутни на свим најважнијим платформама у Кини", поручују из ТОС-а.

EUR/RSD 117.5959
Најновије вести