Гучи без сезонских ревија, укида и термине "пролеће-лето"

ТРСТ: Чувена италијанска модна кућа Гучи више неће правити сезонске модне ревије, односно направити ће само две презентације годишње, најавио је преко свог Инстагам профила водећи дизајнер Алесандро Микеле који је од 2105. године на челу креативног дела те модне куће.
g
Фото: pixabay.com

Према писању италијанске штампе ова одлука би се могла назвати "Ефекат пандемије Ковид19", а сличну одлуку раније је донео чувени италијански модни дизајнер Армани.

Одустајемо у будућности од заморног ритма сезонских ревија, и више времена ћемо посветити основном послу, креативности.

Убудуће ћемо се састајати само два пута годишње како бисмо поделили нове колекције. Ритам модних ревија биће нерегуларан и максимално слободан, мешавина правила и жанрова, а орјентација ће бити на нове просторе и комуникацијске платформе, рекао је овај стилиста.

Креативни директор Гучија каже да је жеља те модне куће да напусте досадашњу праксу давања назива колекцијама, који су према његовим речима "колонизовали свет моде".

Тако, ова модна кућа планира да изостави термине "крстарење" (cruise), "пред-јесен" (pre-fall), "пролеће-лето" (spring-summer), "јесен-зима" (fall-winter).

Чине ми се устајали и сиромашни изрази, иницијали безличног дискурса, чије смо значење изгубили. Убудуће уместо безличних фраза наше колекције ће носити имена везана за класичну музику: симфонија, рапсодија, мадригали, ноћна игра, увертира, концерти и минути, објашњава Микеле.

У последњем обраћању преко Инстагама поручио је "да у овој апокалиптичној фази позива све изванредне људе који раде у фирми да преорјентишу време и рад ка хуманијем смеру".

Гучи је иначе италијанска модна кућа активна у секторима високе моде и луксузних предмета која је део "Гучи групе", део француске компаније "Керинг" са седиштем у Фиренци и Пекингу.

Основана је у Фиренци 1921. године, а оснивач је био Гучио Гучи.

EUR/RSD 117.5808
Најновије вести