Нова идеја за Светски дан позоришта

Хиљаде прегледа и бројни позитивни коментари на видео спот чувене песме „Бела ћао“, коју су извели музичари Српског народног позоришта, у знак подршке медицинарима и свима осталима који се највише жртвују у борби против коронавируса, али и публици са којом сада не могу да се сусретну, подстакла је ове извођаче да размишљају о новим иницијативама.
d
Фото: Youtube Printscreen

Мада је све доста компликовано у тренутним околностима, мотивације очигледно има, те би требало ускоро очекивати неке њихове нове кораке.

– Имамо неких планова, али су они засад у повоју, и управо ових дана ће се, у зависности од целе ситуације, искристалисати шта ћемо и како ћемо их реализовати. Имамо идеју да направимо видео спот за Светски дан позоришта 27. март, а видећемо још шта ћемо и како ћемо га урадити. Такође се управо договарамо да се један дан прикључимо волонтерском центру Црвеног крста. На који начин, то управо зависи од ситуације, тако да се консултујемо и око тога - каже за наш лист директор Опере Српског народног позоришта Александар Станков.

А, све је почело када су се у Вајбер групи музичара СНП–а њени чланови огласили да би желели и сами нешто да учине и допринесу позитивно у оваквим околностима.

– Тренутно смо сви код куће, јер, као што је познато, у позориштима нема представа, и почели смо да размишљамо како да ми у ово доба покушамо да дигнемо морал другима. Желели смо да покажемо да смо ту, да анимирамо, и допремо до наше публике са којом се сада не виђамо - каже за наш лист концертмајстор Оркестра Опере СНП- а Владимир Ћуковић.

Легендарна песма „Бела ћао“ није случајно одабрана, штавише има и у овој ситуацији посебно значење, јер ове музичаре везује за недавно гостовање у Кини, те је она у овој ситуацији и гест пажње и захвалности према овом народу који нам ових дана шаље помоћ. Ћуковић подсећа да је Оркестар Опере СНП- а био на великој турнеји крајем прошле и почетком ове године у неколико градова у Кини, да су увек на концертима били лепо примљени и награђивани аплаузима, али да је највећи увек био након извођења на бис нумере „Бела ћао“, коју су Кинези тражили.

Тако је, на предлог директора Опере СНП-а, и дошло до тога да се баш та песма сада изабере за овај спот, који су многи видели, па чак и организатори кинеске турнеје. Како помиње Ћуковић, кад је предложено да у споту свирају ту песму, одмах су до свих стигли нотни материјали, и кренуло се с тим. И мада реализација није била баш једноставна, ипак је итекако успела, на задовољство многих.

– Песма „Бела ћао“ јесте посебна, јер има борбености и агилности у себи, а у овој ситуацији, како Ћуковић додаје – имала је ефекат какав је управо и требало да има.

Н. Пејчић

EUR/RSD 117.5959
Најновије вести