Трасирана комплетна обилазница око Зрењанина

ЗРЕЊАНИН: Трасирана је комплетна деоница обилазнице око Зрењанина, од Михајловачког до Темишварског друма.
с
Фото: Град Зрењанин

Тренутно су у току радови на припреми подлоге будућег пута. Интензивно се ради и у зони моста преко Бегеја, саопштено је из локалне самоуправе.

Тоне песка насуте су дуж целе трасе овог дела обилазнице, у дужини од 3,7 километара. То значи да су у току припреме за наредну фазу радова која претходи асфалтирању, односно за насипање камене подлоге – туцаника. Да би ова деоница обилазнице била потпуно спојена са досадашњом трасом, кружном раскрсницом на Михајловачком друму, преостало је да се песак још наспе у дужини од око 250 метара, уз производне погоне предузећа „Омега Профекс“, који се налазе уз саму трасу саобраћајнице.

Машине су сконцентрисане на локацији где се укрштају Првомајска улица и обилазница, месту будуће кружне раскрснице. Одатле се у оба смера, ка мосту и ка Михајловачком друму, допрема материјал и превозе радници. Уз саобраћајницу је, целом дужином, пробијен и привремени земљани пут.

Фото: Град Зрењанин

Истовремено, на градилишту моста граде се потпорни зидови и завршава се армирање носећег стуба на левој обали Бегеја. У току је и израда шест бетонских греда – носача коловозне конструкције, које ће премостити реку. Оне ће бити нанете на стубове такође са леве речне обале.

Поглед из ваздуха даје сасвим јасну слику комплетне трасе обилазнице од Михајловачког до Темишварског друма и даје нове контуре границе градске територије.

Сви ови радови део су треће фазе градње обилазнице, саобраћајнице од локалног пута Зрењанин – Михајлово до магистралног државног пута И-б реда Зрењанин – Српска Црња, односно од Михајловачког до Темишварског друма, са две кружне раскрснице и мостом преко Бегеја. Радове изводи предузеће „Бауњесен“ д.о.о. из Лазаревца, као члан групе главног извођача радова београдског предузећа „Енергопројект – нискоградња“. Инвеститор је Јавно предузеће „Путеви Србије“. Вредност радова, које финансира Влада Републике Србије, износи око 350 милиона динара, без ПДВ.

У току су и активности на експропријацији земљишта на последњој деоници трасе, четвртој фази обилазнице, од Темишварског друма до индустријске зоне „Југоисток“. Овом фазом предвиђена је такође градња 3,7 километара пута, с кружном раскрсницом на Лазаревачком друму, надвожњаком преко железничке пруге Зрењанин – Панчево и пропустом преко Александровачког канала. Град ће финансирати откуп земљишта и израду пројектне документације, а Влада Србије градњу пута, чија је процењена вредност око 450 милиона динара без ПДВ.

Фото: Град Зрењанин

На завршетак обилазнице и потпуно измештање транзитног саобраћаја с градских улица, Зрењанинци чекају још од почетка деведесетих година прошлог века. Тада је изграђена прва деоница, од Меленачког до Михајловачког друма, дужине 1,3 километра. Када буде у потпуности завршена, а то се, уз овакав обим радова и предузете активности, очекује наредне године, обилазница ће бити укупне дужине 14,5 километара. Она ће спајати новосадски и београдски пут и укрштати се ван града са свим осталим државним путевима, ка Кикинди, Српској Црњи и Вршцу, и локалним ка Елемиру и Михајлову.

Ж. Балабан

 

Milan
22.08.2019 • 10:10
A lokalna dva puta prema Elemiru, puna kratera, izlomljeno krpljena do prve kiše. Bela obeležavajuća traka na putu ne postoji dve godine
Iks Oks
22.08.2019 • 10:27
Pa zar nije vec trebalo sve da bude skoro gotovo? Nije vest da je trasirana, vec da nije ni blizu kraju.
EUR/RSD 117.5727
Најновије вести