Пливање одличан тренинг за труднице

Труднице могу и морају да тренирају како би остале здраве и у доброј форми. Потребно је само да запливају!    
e
Фото: pixabay.com

Пливање је једини спорт који не оптерећује зглобове па је могућност повреда искључена, закључак је анализе коју су урадили професори са Института за мајку и дете у Сеулу.

Покрети у води пружају велики ужитак јер тело постаје лагано, па тако, ако сте у води до врата, осећате тек 10 процената своје тежине. У том скоро бестежинском стању ви се опуштате и на најприроднији могући начин се ослобађате напетости, истовремено ангажујући све групе мишића. Пливање продубљује дисање, чиме се смањује ниво кортизола, хормона стреса у организму, па ћете после пливања боље спавати, а како ваше тело отпушта хормон среће ендорфин, бићете и одлично расположени.

Стручњаци из Кореје кажу да је пливање најбољи могући избор не само када је у питању физичко, већ и психичко здравље трудница, а тиме и њихових беба.

Не сме се заборавити повољан учинак пливања на срце и плућа, али оно што брине скоро сваку будућу мајку јесу килограми. Пливањем ћете потрошити дупло више калорија него ходањем, а притом ћете после тренинга у води бити знатно мање гладни јер температура вашег тела неће расти.

Многе жене у трудноћи добијају дијабетес и повишен крвни притисак, а тај ризик знатно се смањује ако пливате свакодневно бар 30 минута.

Пливајте за вас и вашу бебу, користећи се саветима кореанских лекара.

EUR/RSD 117.5156
Најновије вести