Како је Амазон просперирао од короне

Позната онлајн платформа за куповину “Амазон” једна је од компанија које су знатно профитирале од избијања светске пандемије.
amazon
Фото: pixabay.com

Да би успешно подигли продају, менаyери су запослили чак 175.000 нових радника од избијања епидемије коронавируса. Разлог за то је удесетостручена потражња, јер су људи од својих кућа наручивали и потребне, али и непотребне ствари, у нади да ће им једном можда и користити.

Највише су се свакако продавале маске, заштитне рукавице, којима је Амазон чак ограничио и количине куповине, као и тоалет папира. Тражени су били и термометри, сапуни, па и марамице, папирне и антибактеријске, кућна хемија, опрема за чишћење, као и флаширана вода и храна у конзервама.

Порасла је продаја масти, али и брашна, јер су људи много више правили хлеб код куће, али су куповали намирнице много више него раније. Међутим, скочила је продаја и многих других ствари, као што су кућни апарати, ствари за кућу и башту, друштвене игре, књиге... Заправо све чиме су људи могли да испуне време у својим домовима. Јако су биле тражене видео игре, али и пузле, разне мозгалице, као и справе и опрема за вежбање. Кухињски апарати, алат за кућу и башту, гардероба, играчке… Практично све што се нашло у понуди имало је раст продаје и то толики  да је у старту било и кашњења у испорукама.

Амазон је због тога морао да упосли нове раднике и опет њима обезбеди сигурне услове за рад. На њиховом блогу може се прочитати и да су до сада у борби против коронавируса уложили 800 милиона долара, а да је план да до краја јуна буде уложено четири милијарде како би сва роба стигла до својих купаца, њихови радници били безбедни, али и помогли другима.

Према писању “Њујорк Тајмса” Амазон је невероватном брзином одговорио на кризу и док би некима требале године да подигну платформу која ће моћи да одговори на захтеве купаца из целог света, они су то урадили за свега месец дана. Амазон се и даље труди да смањи потражњу, јер упркос што су успели да испуне захтеве купаца, тражња је и даље велика.

За потрошаче, промене које је донео коронавирус су довеле до тога да се људи масовно окрену онлајн трговини, како би се заштитили од вируса и процењује се да ће се та пракса задржати и убудуће. Производе које је Амазон некад достављао за дан, сада се чекају недељама, али то купцима и даље не смета да престану да поручују.

Порасла је и продаја технике, те су људи осим лап топова, штампача, тонера и свих канцеларијских ствари које је требало обезбедити код куће, наручивали и телевизоре, па и фрижидере, како би имали више места за складиштење хране. Наручивали су се и нови миксери, блендери, соковници, антиалергијска постељина, нове јастучнице, прекривачи, али и беби опрема, па и хдми каблови и све како би се што лакше “скинуле” омиљене серије и филмови. Тражене су биле више и ствари за кућне љубимце, јер су људи сада проводили више времена с њима.

М. Стакић

EUR/RSD 117.5810
Најновије вести